REGULAMIN KONKURSU “ILUMINACJE ŚWIĄTECZNE”
Z dnia 19.12.2024 r. („Regulamin”)
I Organizator:
Organizatorem konkursu jest Elektrownia Re sp. z o.o. z siedzibą w Kielcach przy al. Solidarności 36, 25-323 Kielce.
II Postanowienia ogólne:
1. Fundatorem nagród jest Organizator.
2. Administratorem danych osobowych udostępnianych przez Uczestników Konkursu jest Organizator.
3. Niniejszy Regulamin określa warunki Konkursu.
4. Konkurs jest prowadzony na stronie Instagram https://www.instagram.com/fuzjalodz/ (zwanej dalej “Fanpage”).
5. Nadzór nad prawidłowością i przebiegiem Konkursu, tj. udzielaniem informacji na temat Konkursu oraz rozpatrywaniem reklamacji sprawuje Organizator.
III Warunki uczestnictwa:
- Uczestnikami Konkursu mogą być wyłącznie osoby fizyczne, konsumenci w porozumieniu art. 22 1 kodeksu cywilnego, posiadające pełną zdolności do czynności prawnych, będące użytkownikami i posiadający aktywne konto w serwisie Instagram.com (dalej: „Uczestnik”).
- Poprzez nadesłanie pracy konkursowej, bez wymogu składania odrębnego oświadczenia, każdy z Uczestników wyraża zgodę i oświadcza, że:
a) jest osobą fizyczną, posiadającą pełną zdolność do czynności prawnych;
b) zapoznał się z treścią niniejszego Regulaminu i w sposób dobrowolny przystępuje do Konkursu;
c) wyraża zgodę i akceptuje warunki Regulaminu, w tym zapoznał się z treścią dotyczącą procedury odbioru nagrody;
d) zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Regulaminu;
e) zobowiązuje się do przestrzegania postanowień regulaminu portalu Instagram;
f) jest zarejestrowanym użytkownikiem portalu społecznościowego Instagram;
- W Konkursie nie mogą uczestniczyć pracownicy i współpracownicy Organizatora.
- Poprzez nadesłanie pracy konkursowej, bez wymogu składania odrębnego oświadczenia, każdy z Uczestników konkursu wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby konkursu oraz w przypadku wygranej, na podanie swojego imienia i nazwiska do wiadomości publicznej.
IV Miejsce, termin i zasady konkursu:
- Konkurs organizowany jest w formie elektronicznej poprzez informacje na portalu społecznościowym Instagram na profilu Organizatora pod adresem: www.instagram.com/fuzjalodz/ (dalej: „post konkursowy”)
- Konkurs trwa od dnia 19.12.2024r godz. 14:00 do 31.12.2024 r. godz. 00:00.
- Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w terminie do 07.01.2025 r. na portalu społecznościowym Instagram na profilu Organizatora pod adresem:
www.instagram.com/fuzjalodz/
V Zasady uczestnictwa w konkursie:
- Zadaniem Uczestnika Konkursu jest:
a) Zrobienie zdjęcia ILUMINACJOM ŚWIĄTECZNYM na terenie Fuzji tj. kompleksu budynków Fuzja położonego w Łodzi w rejonie ul. Milionowej oraz ul. Tymienieckiego,
b) Dodanie zdjęcia, o którym mowa w punkt V 1. a) powyżej na swój fangape na Instagram jako post lub relację,
c) Oznaczenie fanpage Fuzji: https://www.instagram.com/fuzjalodz/
d) Zaobserwowanie fanpage Fuzji: https://www.instagram.com/fuzjalodz/
e) Udostępnienie własnego profilu na Instagramie jako publiczny,
- Informacje o konkursie będą dostępne na Instagramie pod adresem https://www.instagram.com/fuzjalodz/
VI Nagroda:
- W konkursie zostanie przyznana nagroda w postaci gadżetów z Fuzji, tj. rękawiczki i skarpetki dla 20 osób.
- Uczestnikom laureatom nie przysługuje prawo wymiany Nagrody na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.
- Zwycięzcy mogą zrzec się Nagrody, ale w zamian nie przysługuje im ekwiwalent pieniężny ani jakakolwiek inna nagroda.
VII Sposób ogłoszenia wyników konkursu:
- Wynik konkursu zostanie ogłoszony na profilu na portalu Instagram: https://www.instagram.com/fuzjalodz/
- Laureaci konkursu zostaną poinformowani o wynikach pod postem konkursowym oraz w relacji na Instagramie.
VIII Warunki uczestnictwa w konkursie i odbioru nagród
- Dostęp do Konkursu jest bezpłatny i wymaga rejestracji na portalu społecznościowym Instagram.
- Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest poprawne wykonanie wszystkich zadań opisanych w pkt V Regulaminu.
- Laureaci nagród zostaną wyłonieni poprzez komisję konkursową składającą się z co najmniej 3 osób reprezentujących Organizatora. Skład komisji konkursowej zostanie podany do wiadomości publicznej przed ogłoszeniem wyniku konkursu.
- Spośród nadesłanych zgłoszeń Organizator wyłoni trzech zwycięzców.
- Zwycięzcy Konkursu zostanie powiadomiony o wygranej i warunkach odbioru Nagrody za pośrednictwem komentarza pod postem konkursowym oraz na relacji na Instagramie do dnia 14.11.2024 r.
- Warunkiem odebrania przez wyróżnionego Uczestnika nagrody jest przesłanie wciągu 24 godzin od ogłoszenia wyników Konkursu na fanpage Instagrama wiadomości prywatnej z następującymi danymi:
a) imię i nazwisko
b) numer telefonu
c) adres mailowy
- Brak wysłania wiadomości, o której mowa w pkt. VII 6. powyżej lub przekroczenie dopuszczalnego czasu odpowiedzi lub wysłanie nieprawidłowych danych powoduje utratę przez uczestnika prawa do nagrody.
- Utrata przez uczestnika prawa do nagrody, o której jest mowa pkt. VII 7. powyżej powoduje przyznanie nagrody kolejnej osobie wskazanej przez komisję konkursową.
- Przyznana w Konkursie nagroda będzie do odebrania w recepcji obiektu „CitySpace” na terenie Fuzji, ulica Milionowa 4B, 93 -102 Łódź.
lX Wybór laureatów konkursu:
- Prace zostaną ocenione pod względem:
a) Kreatywności
b) Zaangażowania
- Skład komisji może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Organizatora.
X Organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu w przypadku:
- 1. Gdy nie wpłynie żadne zdjęcie z ILUMINACJI ŚWIĄTECZNYCH.
- Gdy żadna z dostarczonych prac konkursowych nie spełni warunków Regulaminu.
XI Zakres odpowiedzialności organizatora:
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzetelność i prawdziwość danych Uczestników Konkursu, w tym za brak możliwości przekazania nagród, z przyczyny leżących po stronie Uczestnika, w szczególności, jeśli ten nie podał prawdziwego adresu do korespondencji lub podane dane są niepełne lub nieaktualne.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z udziału w Konkursie Uczestników, których działania są sprzeczne z prawem lub Regulaminem oraz regulaminem Facebooka, w szczególności uczestników, którzy:
a) zamieszczają treści niezgodne z obowiązującym prawem lub Regulaminem dostępnym na portalu Instagram (w szczególności zawierające treści obraźliwe, zarówno w warstwie tekstowej, jak i graficznej);
b) podejmują działania z wykorzystaniem konta/profilu utworzonego niezgodnie z zasadami Instagrama;
c) podejmują działania z wykorzystaniem niezgodnych z zasadami Instagrama kont/profili osób trzecich;
d) ingerują w mechanizm działania Konkursu;
e) tworzą fikcyjne konta/profile w serwisie Instagram;
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek zakłócenia w działaniu łącz teleinformatycznych, serwerów, interfejsów, przeglądarek oraz platformy Instagram.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za czasowe lub stałe zablokowanie strony lub aplikacji ze strony Instagram.
XII Przetwarzanie danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych przetwarzanych w celu przeprowadzania Konkursu jest Organizator. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia Konkursu, wyłonienia jego zwycięzców, wydania nagrody oraz rozpatrzenia ewentualnych reklamacji. Klauzula dot. przetwarzania danych osobowych dostępna jest do wglądu na stronie https:// fuzja-echo.pl/skrocona-polityka-prywatnosci/
XII Reklamacje i zgłoszenia naruszeń:
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ogłoszenia zwycięzców.
- Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych. 3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora.
- Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni od dnia otrzymania, przez Komisję Konkursową.
XIV Reklamacje i zgłoszenia naruszeń:
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzania Konkursu, Uczestnicy winni zgłaszać na piśmie nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia ogłoszenia zwycięzców.
- Reklamacja zgłoszona po wyznaczonym terminie nie wywołuje skutków prawnych. 3. Pisemna reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko, dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacja powinna być przesłana listem poleconym na adres Organizatora.
- Reklamacje rozpatrywane będą pisemnie w terminie 30 dni od dnia otrzymania, przez Komisję Konkursową.
XV Postanowienia końcowe:
- Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna na stronie: https://fuzja-echo.pl/ oraz na https://www.instagram.com/fuzjalodz/
- Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu.
- Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem przez Uczestnika zgody na nieodpłatną publikację prac w poście konkursowym oraz poście ogłaszającym wyniki konkursu na profilu https://www.instagram.com/fuzjalodz/ .
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w terminach podanych w Regulaminie.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane opublikowaniem nieprawdziwych danych osobowych bądź innych nieprawdziwych informacji opartych na zgłoszeniach przedstawionych przez uczestników, jak również nie ponosi odpowiedzialności za naruszenie jakichkolwiek praw osób trzecich.
- Uczestnik może zrezygnować z udziału w konkursie w każdym czasie poprzez pisemne oświadczenie złożone na adres Organizatora.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie przepisy obowiązującego prawa.
- Niniejszy konkurs „Fuzja Euro 2024” nie jest „grą losową” w rozumieniu ustawy z 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz. U. Nr 68, poz. 341 z późn. zm.).
- Wszelkie spory pomiędzy uczestnikiem konkursu a Organizatorem będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby Organizatora.
- Koszty realizacji projektu pokrywa Organizator.