W powstającej części handlowo-usługowej wielofunkcyjnej Fuzji otworzy się sklep Netto w nowym formacie. Koncept Netto 3.0, który stawia na eleganckie, otwarte przestrzenie i wysokiej jakości naturalne produkty, idealnie wkomponuje się w industrialny charakter inwestycji. Sieć zajmie blisko 1200 mkw. w jednym z historycznych budynków Fuzji od strony ulicy Tymienieckiego.
Mieszkańcy okolic Fuzji będą mogli zrobić wygodne zakupy w nowoczesnym sklepie z szerokimi alejkami, wyposażeniem wykonanym z naturalnych materiałów oraz poszerzoną ofertą świeżych owoców i warzyw. W asortymencie nie zabraknie produktów BIO, marek własnych Netto, pieca do wypieku pieczywa na miejscu czy strefy produktów na wynos z sokami, sałatkami i przekąskami.
– Chcąc zagwarantować łodzianom wygodny dostęp do nowoczesnego sklepu spożywczego przy jednoczesnym poszanowaniu historycznych wartości Fuzji, bardzo dokładnie sprawdzaliśmy potencjalnych partnerów. Już przy pierwszych rozmowach z Netto, wiedzieliśmy, że trafiliśmy w dziesiątkę. Ich nowa odsłona sklepu idealnie wpisuje się w naszą wizję rewitalizacji Fuzji, a dobór produktów wspiera lokalność i ekologię. Budynek, który zajmie sklep jest pod nadzorem konserwatora zabytków, a koncept przedstawiony przez Netto nie dość, że spełnia wszystkie wytyczne to jeszcze podkreśla historyczną wartość zabudowy Fuzji – informuje Michał Banasik, senior leasing manager Echo Investment.
Sklep w łódzkiej Fuzji, będzie dziesiątym punktem handlowym sieci w Łodzi i drugim lokalem według nowej koncepcji Netto 3.0. Pierwszy został otwarty w marcu ubiegłego roku przy ulicy Wojska Polskiego w historycznym miejscu Bałut, tzw. jatkach Jojne Pilcera, gdzie dawniej mieściło się największe targowisko łódzkiego getta. Udana adaptacja prowadzona pod nadzorem konserwatorskim udowodniła, że spółka jest gotowa na śmiałe wyzwania.
– Lokalizacja w łódzkiej Fuzji znakomicie wpisuje się w strategię rozwoju naszej sieci na polskim rynku. Budujemy sklepy nie tylko na własnych działkach, ale również poszukujemy prestiżowych lokalizacji w obiektach i parkach handlowych. Należy podkreślić, że sklep będzie częścią większego zamierzenia, które wykreuje zupełnie nową przestrzeń na mapie Łodzi – tętniący życiem nowoczesny i otwarty kompleks łączący funkcje handlową, biurową, mieszkaniową, gastronomiczną. Cieszymy się, że będziemy mogli zaistnieć w Fuzji i zaprezentować naszym klientom kolejną odsłonę konceptu 3.0 w tym wspaniałym miejscu – komentuje Michał Guz, Szef Działu Rozwoju Netto Polska.
Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 25 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w kraju. Firma ma obecnie 396 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Sieć jest dobrze znana w południowej, zachodniej, północnej i środkowej Polsce. Po zatwierdzeniu transakcji zakupu brytyjskiej sieci supermarketów Tesco, liczba sklepów Netto powiększyła się o kolejne 300 sklepów i dwa kolejne centra dystrybucyjne. Netto i Echo Investment planują rozpocząć współpracę w Fuzji za dwa lata.
Prace przy łódzkiej Fuzji nie zwalniają tempa. Zakończyła się już budowa dwóch pierwszych budynków mieszkalnych, a klucze do swoich lokali odebrali pierwsi właściciele. Deweloper rozpoczął także budowę trzeciej nieruchomości przeznaczonej do zamieszkania, która ma być gotowa w połowie 2022 roku. Natomiast do powstających na terenie Fuzji dwóch pierwszych biurowców wprowadzi się firma Fujitsu. Trwają także intensywne roboty przy centralnym placu, który już w połowie roku zostanie otwarty dla łodzian. Jego sercem i wizytówką całego kompleksu będzie zabytkowa, secesyjna elektrownia Karola Scheiblera, której zewnętrzna elewacja odzyskała swój dawny blask po dwóch latach prac renowacyjnych i konserwatorskich. Łącznie na 8 ha zlokalizowanych będzie 20 budynków, z czego 14 stanowić będą obiekty historyczne. Blisko połowę, ok. 4ha, zajmie przestrzeń publiczna z alejkami, skwerami, terenami zielonymi oraz infrastrukturą miejską. Za projekt architektoniczny inwestycji odpowiada Medusa Group oraz pracownia MOFO Architekci.
Dodatkowych informacji udziela:
Aleksandra Kaczorowska PR Manager Beyond Public Relations |
+48 504 907 388 a.kaczorowska@bepr.pl |